Wiadomo, że niewielkie rozmiary mogą prowadzić do kompleksów. Nic dziwnego więc, że Volkswagen Golf od początku marzył o tym, żeby stać się dużym autem, które będzie miało szacunek na dzielni. Dlatego ciągle pytał rodziców z VAG: „Kim będę, gdy dorosnę?” I tak oto pojawiły się różne wersje napompowanego Golfa. Oferowano je na rynku pod nazwami Vento, Bora oraz Jetta. Przyjrzyjmy się dokładnie ostatniej z nich.
Nissan March, Verita? Co to za modele? Tymczasem to po prostu Micra – małe japońskie auto, które ma wiele imion. Jedno trzeba mu przyznać – nikt nie przejdzie obojętnie obok tego wyjątkowo zadziornie wyglądającego maleństwa. Silny sentyment mogą do niego czuć także osoby, które miały przyjemność jeździć tym autem przy okazji robienia prawa jazdy. Poznajmy więc historię i atuty uroczego Japończyka.
W motoryzacji jak w życiu – kiedy do kogoś przylgnie zła opinia, bardzo trudno odzyskać dobre imię. Taką traumatyczną historię ma za sobą jeden z modeli Renault. Laguna, bo o niej mowa, w pewnym momencie swojej kariery nazwana została „królową lawet”. Czy to ja złamało? Absolutnie nie. Odmieniona i poprawiona zyskała aprobatę nawet bardzo wymagających kierowców.
Sztuka nowoczesna od wielu dziesięcioleci przybywała do nas z Zachodu, a zwłaszcza z Francji. Jednak dzisiaj nowatorskie dzieło sztuki sygnowane podpisem mistrza właściwie każdy może sobie postawić w garażu. Mowa o Citroenie oznaczonym symbolem C4 Picasso. Co warto wiedzieć o tym aucie?
Renault Scenic - francuski samochód osobowy o nadwoziu typu mini van nie od razu był osobnym modelem. Zrobił jednak sporą karierę i dziś często spotykamy go na polskich drogach. Jakie są opinie o tym aucie? Ile kosztuje ubezpieczenie i czy warto Scenic- kupić?!
Japońscy mistrzowie sztuki Takumi nadają swoim wyobrażeniom realne kształty. Ich ręce sprawnie poruszają się, kształtując model. Pracują z poświęceniem w zgodzie z filozofią KODO czyli duszy ruchu, nadając projektom indywidualizm i charakter. Przenieśliśmy się na chwilę do japońskiego klasztoru? Nie, tak po prostu Japończycy tworzą swoje auta. Tak też powstała Mazda 5 – oryginalne rodzinne auto.
Polacy oprócz BMW oraz nieśmiertelnego VW Golfa uwielbiają AUDI. Dziś zatem rozejrzymy się nieco w modelach poszczególnych generacji Audi A4 i sprawdzimy, ile kosztuje ubezpieczenie OC dla tego samochodu.
Kilka tysięcy egzemplarzy Volkswagena Golfa na serwisach aukcyjnych i moto giełdach nie może kłamać – Polacy lubią to auto i wybierają je równie chętnie jak Passata. Zwłaszcza, że starsze modele tego samochodu można kupić już za kilka tysięcy złotych. Ile kosztuje najtańsze ubezpieczenie OC dla VW Golfa, jakie są opinie o poszczególnych generacjach i czy warto kupić kilkuletniego, używanego Golfa? Sprawdźmy.
Pamiętamy jeszcze czasy, kiedy po polskich drogach jeździły Mercedesy jako symbol luksusu. Zwykli Polacy w samochodach z FSO, a człowiek sukcesu w starym Mercedesie sprowadzonym z Niemiec. Od tamtego czasu wiele się zmieniło. Na polskich drogach przede wszystkim pojawiło się sporo aut z charakterystycznym trójramiennym logo na masce. Mercedes klasy A - jak wygląda historia modelu, silniki, opinie, ubezpieczenie OC?
Wszystkie auta od Volkswagena wyglądają jak Golf. Mniejszy, większy, ale nie było takiego, który mógłby konkurować ze Renault Scenic, Citroenem Picasso czy Oplem Zafirą. Uzupełniono więc gamę pojazdów od VW o Golfa - minivana czyli Volkswagena Tourana. Nowy, wyrośnięty członek rodziny sprawnie stoczył walkę z konkurentami na rynku i wyszedł z niej obronną ręką. Oto, czym przekonał do siebie nabywców.
Dla swoich samochodów Seat wymyślił świetną strategię na nadawanie nazw. Oznaczenia modeli to skojarzenia z niezwykłymi miejscami. Energia, młody duch, radosna atmosfera hiszpańskiej wyspy... To właśnie symbolizuje Ibiza. Ten powiew śródziemnomorskiego klimatu sprawił, że pod koniec lat 90-tych wielu Polaków przesiadło się z przaśnych, w ich mniemaniu, polonezów i maluchów do gorącej Ibizy.
W dużej rodzinie Volkswagena jest auto, które uwodzi i zdecydowanie wyróżnia się spośród reszty krewniaków – porządnych, solidnych, trochę nudnawych. Tymczasem to prawdziwy Don Juan. Dynamiczny, o sportowych kształtach. W przypadku tego samochodu świetnie sprawdza się dawna dewiza Seata – „niemiecka precyzja i hiszpański temperament”.





